اللهم عجل لولیک الفرج

کلنا عباسک یا مهدی

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ق.ظ


وصیت نامه سردار شهید مدافع حرم جاسم نوری:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
 ولاتحسبوا الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون . . .
هیچ چیز گلوی تشنه مرا سیراب نمی‌سازد جز شهادت.. شهادت..!
خدایا تو را شکر و سپاس می‌گویم به خاطر فضل و محبتت که به من حقیر لطف نموده و مستعد شرکت در جنگ علیه کفار تکفیری قرار دادی و به من لیاقت دادی تا به کاروان شهیدان ملحق شوم و در آخرین روزهای حیاتم به من فضل و ترحم کردی که سربازی در رکاب امام و مولایم، حسین بن علی علیه السلام و برادر علمدارش ابالفضل باشم.
دوستان و خانواده محترم، از همه شما التماس دعا دارم و از شما می‌خواهم برای ظهور آقا امام عصر(عج) دعا کنید و امام خامنه ای که از جانم ایشان را بیشتر دوست دارم، تنها نگذارید و برای سلامتی ایشان دعا کنید.
ولایت فقیه ثمره خون شهداست، قدر آن را بدانید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۳۰
  • ۲۰۲ نمایش
  • Ali Najafi

امام خامنه ای

وصیت شهدا

ولایت فقیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی