اللهم عجل لولیک الفرج


اهل عالم بشنوید این زمزمه
نام من عبد حسین فاطمه

من هوس را از درونم رانده ام
چون کتاب عاشقی را خوانده ام

روز اول تا که چشمم باز شد
درس عشق و عاشقی آغاز شد

نغمه ی لالای من می شد حسین
بوده ام از کودکی من زیر دین

مادرم ذهن مرا می زد ورق
شیر می دادم به عشق شیر حق

دفتر مشقم ز برگ یاس بود
ذکر بابایم همان عباس بود

گفتم از چه عشق را شأن و رتبت است ؟
آریا اکنون زمان خدمت است

ثبت نام کوی جانبازی شدم
بعد از آن راهی سربازی شدم

نام من سرباز کوی عترت است
دوره آموزشی ام هیئت است

پادگانم چادری شد وصله دار
سر درش عکس علی با ذوالفقار

ارتش حیدر محل خدمتم
بهر جانبازی پی هر فرصتم

در مصاف کفر هستم بی شکست
چون سلاحم دین و ایمان من است

نقش سردوشی من یا فاطمه است
قمقمه ام پر ز آب علقمه است

بین کفر و حق پرستی حد و مرز
بی پوتینم پا برهنه بهتر است

رنگ پیراهن نه رنگ خاکی است
زینب آن را دوخته پس مشکی است

اسم رمز حمله ام یاس علی
افسر مافوقم عباس علی

یا رقیه بهترین اسم شب است
آن دعای صبحگه یا زینب است

مدت سربازی ام تا محشر است
آریا تمدید گردد بهتر است

گرچه من سرباز هیچ و ساده ام
سرخوشم مهدی بود فرمانده ام

گرچه شد فرمانده ام غائب ولی
دلخوشم بر نائبش« سید علی »

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۳۰
  • ۱۳۷۵ نمایش
  • Ali Najafi

نظرات (۱)

 امام صادق علیه السلام فرمودند:
لا یَنالُ شَفاعَتَنا مَن استَخَفَّ بِالصَّلاةِ؛

هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.

(فروع کافی،ج3،ص270)

پاسخ:
بله اولین جایی که شیطون دست میزاره نمازه
از خدا بخایم که کمکمون کنه و توفیق نماز خوندن درست رو بهمون بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی